پیش‌بینی بورس (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آیا بورس ریزشی می‌شود؟ پیش‌بینی قیمت خودرو برای هفته آینده | دلالان بازار نقره‌داغ شدند! (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش بینی قیمت طلا و سکه (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) | کدام سیگنال نقش دلار را در بازار طلا کمرنگ کرد؟ توضیحاتی درباره وضعیت وراث متوفیان دارنده سهام عدالت ابلاغیه جدید برای حل مشکل طلافروشان + عکس | این ۳ گروه ملزم به ثبت اطلاعات موجودی طلا هستند عودت وجه ۱۵ میلیاردی واحدهای صنفی به شاکیان در مشهد نات کوین لیست شد + قیمت اولیه نمایشگاه گل و گیاه مشهد تا روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقرار است | افزایش ساعات برگزاری لاکچری‌های یک میلیاردی در بلوار سجاد مشهد + جدول قیمت (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو روایت با اختلاف ۱۰ درصدی تورم در ایران خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه خرداد ماه از یکشنبه آینده + جزئیات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بن‌بست در بازار موبایل | مشکل شدید ارزی داریم! خواب زمستانی بازار مسکن در بهار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد | ابزار‌های تشویقی برای مستاجران کدام‌اند؟ راه‌اندازی سامانه برآورد قیمت منطقه‌ای مسکن و کوتاه شدن دست دلالان کدام گروه‌ها باید موجودی طلای خود را ثبت کنند؟ قیمت گذاری برخی از خودرو‌ها آزاد شد | واکنش بازار به آزادسازی قیمت خودرو چیست؟ تکمیل ظرفیت ۳۵ واحد صنعتی خراسان رضوی با تولید «بدون کارخانه» تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش حقوق کارمندان در راه است؟

  • کد خبر: ۱۹۷۴۳۲
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
  • ۲
افزایش حقوق کارمندان در راه است؟
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص افزایش حقوق کارمندان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدکریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص عدد پیشنهادی دولت برای افزایش حقوق کارکنان در لایحه بودجه که ۱۸ درصد عنوان شده با توجه به شرایط تورمی موجود در کشور، گفت: خب در جریان هستید که لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ به صورت رسمی به‌دست ما نرسیده، اما با توجه صحبتی که از سوی وزیر اقتصاد منتشر شد ظاهراً عدد ۱۸ درصد برای افزایش حقوق کارمندان در بودجه آمده است که ما این عدد را خیلی کم می‌دانیم و با آن مخالفیم.

وی ادامه داد: این درصد پیشنهادی برای افزایش حقوق‌ها را نه می‌توان با عدد تورمی که در فضای اقتصادی کشور وجود دارد مقایسه کرد و نه وضعیت معیشتی کارمندان این اجازه را می‌دهد.

نماینده مردم اهواز در مجلس تاکید کرد: بر همین اساس در مجلس و به ویژه در کمیسیون اجتماعی، با استدلال و منطق با عددی که اعلام شده مقابله خواهد شد و به شدت آن را رد کرده و مخالفت می‌کنیم. این عدد در مقایسه با تورمی که الان وجود دارد و وضعیت معیشتی اقشار کارمند قابل مقایسه و طرح نیست.

حسینی با اشاره به مشکلات موجود در معیشت مردم به دلیل تورم سال‌های اخیر، ابرازکرد: ببینید از گذشته حقوق‌ها نسبت به تورم پایین بوده در نتیجه الان در افزایش حقوق‌ها باید حواسمان به اینکه وضعیت معیشتی کارمندان به چه شکل است، باشد و براساس همان وضعیت و شرایط عدد افزایش حقوق را در نظر بگیریم؛ بر همین اساس هم می‌توان گفت که ۱۸ درصد اصلا عدد مناسبی نیست و کمترین تاثیر را خواهد داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به این مسئله که «همواره در چنین شرایطی دولتی‌ها و نمایندگان حامی دولت از کمبود منابع در زمینه افزایش حقوق‌ها صحبت می‌کنند»، گفت: همه ما به اینکه منابع این افزایش حقوق باید تامین شود، اعتقاد داریم و باید رعایت شود، ولی یقیناً میزان درآمد‌های دولت و منابع درآمدی دولت هم باید افزایش داشته باشد که بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، افزایش پیدا کرده و می‌تواند جوابگو باشد، حداقل برای حقوق و دستمزد، کمبود منابع اتفاق نمی‌افتد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
0
0
هرشش ماه حقوق کارمندان افزایش پیدا میکنند .دور کاری .اضافه کاری .پاداش .فوق العاده.تشویقی.بن و کلی مزایا دیگر و بازنشستگی آسان ولی کارگران بدبخت ازصبح تا غروب زحمت میکشن ولی هیچ وهیچ هیچ چقدر تفاوت آخه .
FARIDON.GH484
Germany
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
0
افزایش سن بازنشستگی درصورت بازگشت از شورای نگهبان منسوخ نماید فراموش نفرماید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->